Annonser från BloggPartner

Rubber

Hej alla läsare!♥

''Det jag gillar med filmen är hur däcket framställs och att scenerna då han spränger människor är väldigt roliga''



Rubber: En film om bildäcket Robert. Han blir förälskad i en brunett men upptäcker snart att kärleken är obesvarad. Det får Robert att bli vansinnigt arg.

Redan från början känner jag faktiskt sympati för Robert, han är ett ensamt däck som rullar runt ett tag och spränger djur och människor genom att bara titta på dem. Filmen blandar in ganska många olika genres,  men jag har satt in den på skräckkomedi för jag tycker att den passar bäst in där. Det som är lite störande i filmen är tittarna som jag tycker att man skulle ha kunnat ta bort och bara fokuserat på det som händer med däcket helt och hållet.

Det jag också saknade var någon nattscen med däcket och en skrikande tjej som försöker springa ifrån den, men tyvärr inget sånt. Det jag gillar med filmen är hur däcket framställs och att scenerna då han spränger människor är väldigt roliga, påminner lite om scanners. Slutscenen är också härlig. Skulle filmen bara ha fokuserat på däcket och klippt bort de förvirrande tittarna så skulle den ha fått en svag fyra, men just nu får den en trea.





Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: kicki

Hej vännen.. här är lite av dom filmer jag har sett



skyline

I'm nummber 4

jackass 3d

gullivers travel

Nania (den nyaste)

Home movie

The cildren



2011-04-03 @ 15:38:23
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha rubber är roliig!

2011-04-05 @ 17:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0