Annonser från BloggPartner

Pre-Sucker Punch

Hej alla läsare

''Jag frågar lite om hennes dejt och får reda på att han är en 22 årig kille, ja bara lite äldre än mig, men roligt för mamma att hon träffar lite ungdomar att hänga med haha!''



Innan jag recenserar Sucker Punch så ska jag skriva om vad som hände innan bion, bara känner mig tvungen att skriva av mig. Jag gick på min MMA-träning som vanligt och efter att den var slut så åkte jag till Kista centrum för att möta min mamma. Jag hade planerat att gå på bio ensam och kände mig väldigt hungrig. Jag och mamma gick till Levinsky's och jag beställde en vitlökshamburgare och vi sätter oss ner vid ett bord. Mamma berättar då att hon ska träffa någon för en dejt och jag får lite panik inför att träffa nya människor, men jag tänker iaf att jag kommer må bättre utav bion. Jag frågar lite om hennes dejt och får reda på att han är en 22 årig kille, ja bara lite äldre än mig, men roligt för mamma att hon träffar lite ungdomar att hänga med haha!

Efter att jag har fått min hamburgare så går mamma iväg för att möta honom och jag ser att dem snackar en bra stund, maten hinner försvinna ifrån min tallrik och då ser jag att dem är på väg till mig. Båda sätter sig vid mitt bord och jag hälsar på honom och tänker att jag kan gå runt i Kista så att dem kan få vara ensamma, men nej mamma frågar istället ifall han vill följa med på bio och han svarar ja, så nu blev det jag + mamma + hennes 22 åriga dejt på bio och vi fixade tillochmed platser bredvid varandra. Jag hade hämtat ut min biljett igår så jag trodde inte att det fanns platser bredvid mig kvar, men det fanns det. Ja kvällen blev väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men men Sucker Punch var awesome, så mkt har jag att säga iaf ;)

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emilia

svar: Nej, jag har ingen aning D: så fort sim möjligt hoppas jag!

2011-04-09 @ 07:38:39
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken kväll du hade ;)

2011-04-09 @ 13:54:30
Postat av: Aficionadon

WTF? Får man fråga hur gammal morsan är? Om min morsa dejtade en snubbe i min ålder hade jag nog blivit rejält äcklad och besviken, men då är ju hon 50 nu. Hade iofs känt samma om hon var 40.

2011-04-09 @ 15:21:32
URL: http://aficionadon.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj! Känns det inte konstigt att din mamma dejtar en i den egna ålder. Jag hade blivit förbannad om mina föräldrar hade inlett något snusk med någon som kunde vara deras barn.

2011-04-09 @ 21:10:48
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0