Annonser från BloggPartner

Mina hatfilmer del 2

Hej alla läsare!♥

Här kommer resten utav mina hatfilmer.

Monster Man . Texas Chainsaw massacre 4 . Mulberry Street . Mördartomaterna anfaller igen . Nightmare City . Nightmare Man . Obducenten . Pink Flamingos . Piranha 1995 . Piraya II . Pontypool. Prom Night re-make . Return of lifeboat . Rise of the dead . Rumpelstilskin . Run! Bitch Run! Scary Video . Scrapbook . Silent Scream . Slackers . Slash . Small town folk . Stan Helsing . Stormbreaker . Sublime . Summer's blood . A nightmare on Elm Street re-make . The Crow II . The Grudge 3 . The Hottie & The Nottie . The Ogre . The Pool . The Tattoist . The Wisher . UKM . Vampyrer suger . Vegas Baby . Wishing stairs . Zodiac killer (Ulli Lommel)

Jag har inget internet hemma just nu utan Bloggar från mobilen och kan därför inte svara på era kommentarer. Jag godkänner och svarar på dem när jag får tillgång till en dator.


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0