Annonser från BloggPartner

Innan + efter Scream 4

Hej alla läsare!

En riktigt bra Scream kväll.



Innan vi såg Scream 4 åt vi på kungshallen och köpte godis och läsk. Jag brukar köpa godis i affären precis bredvid bion för dem har så gott godis! Tyvärr blev bilderna lite suddiga och jag såg ganska konstig ut. På fjärde bilden ser ni postern till Insidious som jag har skrivit om tidigare i bloggen och som jag och Tomas ska se fredagen den 13:e maj muahahahaha! När vi satt i bion och väntade på att Scream 4 skulle börja så lottade dem ut saker och kastade ut masker och jag lyckades fånga en mask som jag gav till Tomas och den ser ni på sista bilden.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: kicki

hoppas jag med.. är less just nu på att må som jag mår :(

Läget med dig idag då?

2011-04-17 @ 12:12:20
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Ricky

Coolt att de kastade ut masker och lottade ut saker. Det gjorde de inte här. Har de faktiskt inte gjort på en aenda av Scream-premiärerna jag vart på. Men det är väll bara för att de är så jäkla snikna i Uppsala. Hehe.

Men, men - vad stor den där Ghostface-masken såg ut att vara.

2011-04-17 @ 20:51:57
URL: http://themoviedungeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0