Annonser från BloggPartner

Hobo with a shotgun

Hej alla läsare!

Vill så gärna se Hobo with a shotgun, bara titeln får det att pirra i magen.



Vem spelar då huvudrollen?
Jo självaste liftaren Rutger Hauer. Måste ses så snart som möjligt, men kan nog vara ett bra tips för många känner jag på mig. Roliga och knasiga titlar väcker stort intresse för mig och den här har roligaste titeln på länge.

Handling: En laglös lodare skjuter ner korrumperade snutar, pedofila jultomtar och annat avskum med sitt trogna hagelgevär.


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Aficionadon

Fan vad jag ser fram emot den här filmen alltså. Gissar på 12 oscarsstatyetter.

2011-04-15 @ 11:47:36
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0