Annonser från BloggPartner

Bajsa inte på golvet!

Hej alla läsare!♥


''Alltså seriöst, vem fan bajsar på golvet precis bredvid toaletten?''



Idag på jobbet så hände en ganska rolig sak. En utav de anställda kom in till vårt rum där alla sitter och jobbar och sa''kan ni lyssna upp en stund''. Alla tittade upp och jag trodde bara att dem skulle fråga om vilka som kunde jobba över, men nej det var inte övertid det handlade om, utan bajs. Hon säger att det är jättemånga som inte spolar efter sig och det har lett till att det har blivit stopp i toaletterna. Hon berättade även att någon har bajsat på golvet på toan och flera bekräftade att dem hade sett bajs på toagolvet. Alla satt allvarligt och lyssnade, medan jag typ sprack av skratt inombords och efter hon gick började jag garva för mig själv. Alltså seriöst, vem fan bajsar på golvet precis bredvid toaletten? Men jag var faktiskt på bra humör resten utav dagen efter att jag fick veta det för så fort jag började tänka på det så började jag skratta och tiden gick lite snabbare.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Aficionadon

Någon med humor lär det iaf ha varit!

2011-04-29 @ 16:57:09
URL: http://aficionadon.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahaha allvarligt?! hahaha stört xD

2011-04-29 @ 16:58:02
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Candy

Din lilla bajsoman! :P Alltså, nog för att jag tycker att bajs kan vara kul, men när någon bajsar på golvet undrar jag hur fasiken de tänker. Herre gud! Såg det inne i en toa i Sollentuna Centrum en gång... blä!

2011-04-29 @ 17:13:20
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: spidercrazy

Bajs är skitkul.

2011-05-02 @ 04:49:42
Postat av: EMma

Haha riktigt stört men kul!

2011-05-03 @ 11:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0