Annonser från BloggPartner

Placebo för alla säsonger

Hej alla läsare!

Jag har märkt att jag har en speciell Placebo låt för varje årstid, ni kanske också har det?

Vår: I do

Lyssnar alltid speciellt mycket på I do när våren närmar sig.

Sommar: Special Needs

Jag brukar alltid lyssna mycket på Special Needs under somrarna, men sedan lyssnar jag mer på andra Placebo låtar när sommaren är slut.

Höst: Pure Morning

Har blivit en höstsång.

Vinter: My Sweet Prince

Jag vet inte varför jag alltid lyssnar mycket på My Sweet Prince under vintrarna kanske för att jag känner mig mest deppig då?

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

de där låtarna <3

men känner igen mig där, har också det så, lite iaf.

2010-09-25 @ 16:56:07
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Frida

så sjukt bra låtar...:) jaa haha jag har också tänkt så, fast jag kopplar mest ihop placebo med höst o vinter. blir väl så. men I do har du rätt i att den låter "vårig". sen kopplar jag ihop bitter end med höst. alla är så bra <3 men jag känner absolut igen mig, de nya är lite mer somriga ;) haha

2010-09-25 @ 19:28:42
Postat av: Candy

För mig är Special Needs, Song To Say Goodbye & Black-Eyed typiska vinterlåtar. Sommarlåtar är Pure Morning & You Don't Care About Us, höst Spite & Malice & höst/vinter Allergic To Thpughts Of Mother Earth. Jag har nog inga speciella vårlåtar, i alla fall inga jag kan tänka på just nu. =P

2010-09-28 @ 19:09:10
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Candy

Förresten, så är My Sweet Prince en sjukt bra låt! & fan vad det stör mig att jag skrev P istället för O i den förra kommentaren. ><

2010-09-28 @ 19:10:15
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0