Annonser från BloggPartner

Killer Klowns from outer Space

Hej alla läsare!

Hysterisk, specialeffektsfylld parodi på monster- och utomjordingsfilmer från 50-talet om en småstad som invaderas av ett en flygande cirkus med galna, mordiska clowner. De skjuter popcorn, smälter folk med pajer, dricker blod med sugrör och fångar in människor i rosa sockervaddspuppor. Det är upp till tonåringarna Mike, Debbie och Dave att förgöra dem - och rädda sig själva.

I lördags såg jag och Tomas Killer Klowns from outer Space, jag hade sett den en gång innan men det hade inte Tomas gjort. Jag älskar den här filmen, den är rolig och väldigt underhållande. Alla effekter är kul och det är en härlig nostalgi-film. Min favoritdel är när ett gäng förstör en liten clowns cykel och då vill clownen boxas med den som förstörde hans cykel. Deras rymdskepp är även coolt byggt och jag gillar inredningen och alla färger. Den är inte särskilt läskig om nu inte lider utav kulofobi (fobi mot clowner), utan mer kul och underhållande så jag rekommenderar denna till alla.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Eyeless

Haha ja, den filmen är hysterisk! Riktig nostalgifilm! :D

2010-09-08 @ 09:44:24
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0