Annonser från BloggPartner

Sofia 21 år

Hej alla läsare!♥

Idag fyller min bästa tjejkompis Sofia Cerón 21 år♥. Jag ska kila över till henne om en stund och fira henne. Jag har känt henne ända sedan jag var 16 år och hon är ungefär precis som mig och älskar också skräckfilmer. Hon är även en Japan nörd och kommer att plugga där i ett år. Vi båda älskar Sushi och hon tycker att jag är väldigt bra på att laga Sushi.

Ni kanske undrar vad jag har för present till henne? Men det får ni inte veta än, man vet ju aldrig ifall Sofia klickar in sig på min blogg nu och det vore inte bra om hon råkade få veta vad hon ska få innan jag hinner åka till henne. Ett stort GRATTIS till Sofia som fyller år idag!


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Yay, hälsa Sofia grattis från mig! ^^ Kände inte igen henne på bilden btw, men har ju iofs inte träffat henne så många gånger. ><

2010-10-23 @ 14:22:43
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0