Annonser från BloggPartner

Hela filmsamlingen?

Hej alla läsare!♥

Kommer ni ihåg badkarsfotot som visar mig med halva min filmsamling? Tänkte att det kanske skulle vara kul att på något sätt fota mig med alla min filmer i en bild, skulle ni vilja se det? Då får man verkligen se hur mycket filmer det egentligen är. Jag älskar att visa upp min filmsamling och nu när jag har en bättre kamera så kommer jag fota väldigt mycket.



Den här bilden är tagen med mammas Iphone.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Becka

:) jag tycker den är jättebra! Det är så coolt att de gjorde så mycket utan CGI. De byggde ju nästan hela skeppet. Måste ha varit awesome att spela in! :) Det är dessutom jättebra skådespelare.

2010-10-10 @ 20:20:56
URL: http://apirateslifeforme.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker absolut att du ska lägga in en bild på hela samlingen :)

2010-10-10 @ 21:44:47
URL: http://mallgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0