Annonser från BloggPartner

Halloween läsning



Halloween är min favorithögtid, speciellt eftersom att jag älskar skräckfilmer och allting som har med mörka sidor att göra. Jag vet inte riktigt än vilka filmer jag kommer se under Halloween, men jag hoppas kunna kolla in Hatchet 2, Grace, Maneater, Hypothermia & Bitter Feast. Det pirras alltid i min mage när jag har någon ny skräckfilm att kolla på och det ger mitt liv en sorts mening, finns det någon anann som också känner så som jag gör?. Vilka filmer kollar ni på Halloween och har ni några speciella Halloween-traditioner? Jag brukar oftast kolla på Halloween-filmerna på Halloween för jag tycker att tre utav dem passar in väldigt bra då, Halloween, Halloween 2 och Halloween H20. Jag tycker även att Trick R Treat passar in väldigt bra och rekommenderar den till er ifall ni inte har sett den ännu.

Jag måste tyvärr säga att jag är ganska besviken på Halloween-filmerna som visas på tv under den så kallade Halloween-veckan. Det är alltid samma filmer och ofta så är dem väldigt dåliga. Därför tycker jag att ni ska kolla in några utav mina Halloween-tips istället, jag lovar att ni kommer hitta någon som ni gillar.

Jag har tagit den här bilden och jag är faktiskt ganska nöjd med den. Jag har precis börjat fotografera så jag är absolut ingen proffsfotograf som kan allting om ljus eller så, men jag tycker ändå att mina bilder blir ganska bra. På den här bilden sitter Tomas i min Day of the dead t-shirt och läser min stora skräckbok som är fylld med massor utav härlig information om skräckfilmer. På den sidan som han tittar på står det information om Dr Caligaris kabinett och en stor bild från filmen. Om det är någonting ni vill fråga om inom skräckvärlden eller film överhuvudtaget så är det bara att fråga. Jag kan svara på det mesta och gillar när folk ställer frågor om det jag tycker mest om. Fråga mig massor om film, kom igen!!

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhh ja tack till halloween tips! :D



sv: Ja criminal minds ftw!! <3 ÄLSKART!

2010-10-22 @ 19:10:26
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Ina

Tack för dina tips! Du är bäst på att hitta filmtips.

2010-10-22 @ 19:18:24
URL: http://imprint.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har du några tips på "spökfilmer"? Älskar övernaturliga skräckfilmer :)

2010-10-22 @ 19:28:04
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: Tack så mycket! :D

2010-10-22 @ 21:07:00
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0