Annonser från BloggPartner

Dröm nr#2: Spindlar

Hej alla läsare!

Nu skriver jag om min dröm från inatt och jag varnar er som har spindelfobi. Det började med att jag plötsligt befann mig i Tomas rum, men han var inte där. Mina öron uppfattade någonting som rörde sig snabbt under Tomas täcke på hans säng och jag vände mig om för att kolla vad det var och då kröp det ut en stor, hårig spindel. Jag tittade ner på golvet och där fanns en till äcklig, hårig spindel och det blev bara allt fler och fler. Mina fötter satt fastklistrade på golvet och jag kunde inte röra mig.

Jag kunde inte ta mig ut ur rummet, medan det bara blev fler och fler spindlar. Jag gjorde det enda jag kunde göra i den situtationen, nämligen att skrika, skrika och återigen skrika, men vad hjälper det när huset var tomt? Fördelar med drömmar är att man oftast vaknar upp då man vill vakna upp och efter att jag stod och skrek ett tag så vaknade jag och var tvungen att kolla efter spindlar i Tomas säng.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: MORE THAN SEX

ha en fin kväll :)

2010-10-21 @ 20:03:33
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Ina

Hoppas du inte drömmer så igen :O

2010-10-21 @ 21:11:28
URL: http://imprint.blogg.se/
Postat av: Eyeless

En gång för länge sedan drömde jag att det var en kompis hos mig (det kan ha varit du, men jag kommer inte ihåg). Sedan helt plötsligt förvandlades kompisens huvud till framkroppen hos någon djävulsk spindel. Jag försökte slå den, men då fångade den min knytnäve i munnen och började tugga på den med små små vassa tänder.

2010-10-21 @ 23:20:14
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0