Annonser från BloggPartner

Changeling

Hej alla läsare!

Christine Collins (Angelina Jolie) är en ensamstående mamma vars 9-årige son Walter en dag försvinner spårlöst. Fem månader senare återlämnas han till den förtvivlade mamman. Men, den 9-årige pojke som återvänt är inte Walter och nu börjar Christines maktlösa kamp för sanningen om vad som egentligen hänt. Ingen tror på henne, men hon ger sig inte trots att det kan innebära förödande konsekvenser för henne.

Denna är regisserad utav Clint Eastwood och jag har verkligen börjat gilla hans filmer den senaste tiden, både dem han är med i och dem han har regisserat. Jag blev riktigt rörd av den här filmen och den är riktigt snygg filmad. Jag tycker att Angelina Jolie spelar övertygande och jag kunde känna det hon kände i filmen och tro på det.

Den är bra berättad och välregisserad. Det jag gillar med filmer som Clint Eastwood regisserar är att de känns enkla, stilfulla men som slår en hårt i magen med känslor. Den var så bra att jag inte ville att filmen skulle ta slut, utan jag ville bara se mer hela tiden. Jag rekommenderar den till alla som gillar dramafilmer.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

den vill jag se!

2010-11-01 @ 13:34:53
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0