Annonser från BloggPartner

3-månader

Hej alla läsare!

Det är riktigt synd att bilden blev så suddig, men bättre bild fick jag inte i det ljuset jag var i. Idag är det min och Tomas 3-månaders dag och jag ritade denna till honom som en liten present. Jag fick tre söta röda stenar utav honom som present. Ni kanske inte vet det här, men Tomas har faktiskt en blogg, han skriver inte så ofta, men ni kan ju kolla in den om ni vill.

Filmer vi har sett tillsammans:

Saw . Inglourious Basterds . Imprint . Cigarette burns . Nick & Norah's infinite playlist . Cube . Rat Race . Kill Bill Volume 2 . Bruno . Trick R Treat . Scar . Triangle . Disturbia . Vinyan . Hit & Run . Ninja Assassin . Coming Soon . Pandorum . Eyes without a face . Evan Almighty . What happens in Vegas . Benknäckargänget . Piranha II . Faust: Love of the damned . Liftaren re-make . Confession of pain . Red Room . Whip It . Happy Gilmore . Rain Man . Singin' in the rain . Reservoir dogs . Basket Case . Dangerous worry dolls . Clean, Shaven . Xtro . Stag Night . Salt . Lucky Number Slevin . Rocky Balboa . Race to Witch Mountain . Cry-baby . Phantom of the Opera . Livet är Underbart . Blow-up . Tooth & Nail . Fingerprints . Mulberry Street . Good Will Hunting . The Good the bad and the wierd . Butch Cassidy and the sundance kid . Philadephia . The Condemned . Stagefright . The Ringer . Dagboken . The Runaways . Flykten från Alcatraz .



300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Becka

Vad tycker du om The Doors?

2010-10-24 @ 23:46:16
URL: http://apirateslifeforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0