Annonser från BloggPartner

Svar på frågestund

Hej alla läsare!

Nu kommer svaren på frågestunden som jag hade för några veckor sedan.

- På vilket sätt kommer du sprida din film så att vi bloggläsare kan se den?

Svar: Förhoppningsvis om allting går bra så kommer denna att finnas att köpa på dvd och på så sätt kan ni ju se den, annars kommer nog bitar utav den finnas på youtube och om ni gillar det ni ser så vill jag ju självklart att ni ska köpa den och stödja mig i framtida projekt.

- När förväntas den va klar?

Svar: I december, men kan inte lova datum.

Varför gör du filmen? Är de ett skolprojekt eller hobby? Hur finansierar du den?

Svar: Jag gör den för att kunna börja någonstans och för att äntligen kunna göra ett namn för mig själv. Det är ett fritidsprojekt och jag har själv finansierat den fast den har inte alls kostat mycket att göra tack och lov.

- Har för mig att du sa en gång att du försöker gå på bio en gång veckan? Gör du fortfarande de? För du skriver aldrig om de..?

Svar:
Jag hade biotorka i ett par månader och därför skrev jag ingenting om det, men nu har jag skärpt till mig och nu kommer det komma fler biorecensioner.

någon tanke om vad du ska klä ut dig till under halloween då? :)


Svar: Nej det gjorde jag inte, utan jag väntar med att klä ut mig till Sci-fi mässan :)

Du sa att du skulle skaffa katt, vad blir detta för en? Och så vill vi läsare klart ha bilder på det lilla livet när den har anlänt, eller iaf så vill jag se en bild på den =)

Svar: Jag vet inte exakt ras, men en svart katt. Klart ni ska få bilder på katten så fort jag kommer få den!:)

Om man vill vara med i någon utav dina produktion hur ska man göra då? Om nu du kan jobba med amatörer istället för proffs :)

Svar: Om man verkligen vill vara med så ska man kontakt mig via mejl och helst skicka in ett cv på grejer som man tidigare har gjort inom film och gärna lite om sig själv och varför man vill vara med. Foto är också ett måste för då kan jag se ifall du har ett speciellt utseende som vi söker till en roll.

Ifall du trick or treat:ar på Halloween, och du inte fick något godis, HUR skulle du göra ditt trick?
Hitta på ett eget svar eller välj av följande:

1. Hugg dem i huvudet med en riktig yxa

2. Låtsas kasta en förbannelse över dem
3. Säga att de kan ruttna långsamt i Helvetet
4. Blotta dig
5. Börja bli hotfull med ett låtsasvapen
6. Få en psykos
7. Försöka äta upp deras barn

Svar:
Haha jag vet inte, kanske få tag på det närmaste vassa objekt och hugga dem i huvudet i mitt raseri ;)

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

Så roligt att många frågar om din film och jag hoppas att du kommer lyckas med den. Kommer det komma några fler bilder från den snart? Skulle vara kul att se =)

2010-11-12 @ 18:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0