Annonser från BloggPartner

The Tortured

Hej alla läsare!

''Vissa tortyrscener var lite smått obehagliga, men ingenting som man inte har sett förut.''


En man (Jesse Metcalfe) och en kvinna (Erika Christensen) förlorar sin son som blev kidnappad och mördad. De gör allt för att hitta sin son, men när polisen hittar sonen är det redan försent. Mördaren blir ställd inför rätten och döms till fängelse, men det är inte tillräckligt för paret, utan dem vill se mördaren lida lika mycket som deras son gjorde och bestämmer sig för att utföra sin egen dom.

Innan filmen började så såg jag att det var en Twisted Pictures produktion och då blev jag lite hoppfull eftersom att det är trots allt därifrån Saw-filmerna kommer. Jag blev besviken på den här filmen. Jag tycker att dem hittade mördaren alldeles för tidigt för när paret väl fick tag på mördaren så kändes det bara, jaha? istället för okej nu kommer det bli riktigt spännande.

Vissa tortyrscener var lite smått obehagliga, men ingenting som man inte har sett förut. Jag tycker även att de kunde ha varit mer metodiska och fått just dem scenerna att flyta på lite. Som min pojkväm Tomas sa så velade paret hela tiden mellan att mannen inte ville till att kvinnan inte ville och så vidare, det hade varit bättre om båda har varit helt bestämda från början och verkligen blivit galnare och galnare. Särskilt snyggt filmad var den inte heller, men en sak som var riktigt bra i filmen var slutet. Jag tycker att dem gjorde ett jättebra jobb med speciellt en händelse i slutet och för att veta vad jag menar så måste ni se den.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Josse

Men vad trevligt! :)

2010-11-26 @ 12:03:07
URL: http://jokeeer.blogg.se/
Postat av: louise

sv; allt är bara bra här, själv? :)

2010-11-26 @ 12:30:58
URL: http://louisemariagarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0