Annonser från BloggPartner

Ravenous

Hej alla läsare!

Vad gör man om man hamnar någonstans där maten har tagit slut? Äter sina medkamrater förstås!



I mitten av 1800-talet var Amerika ett land där människans gränser sattes på prov. 1847 anländer en man, Colqhoun, till en öde militärförläggning. Han berättar att han tillsammans med andra nybyggare har överlevt genom att äta sina döda kamrater...

Jag gillade effekterna i denna filmen och det var kul att se några bekanta ansikten som David Arquette vara med i den här filmen. Något annat som jag också gillade var musiken, den var väldigt skön att lyssna på och det gjorde att filmen flöt på bättre. Det som sänkte filme var att den ibland var lite tråkig och att fotot kunde ha varit bättre på vissa ställen, men jag tycker ändå att den är värd en riktigt stark trea. Jag gillade även vintermiljön som filmen utspelade sig i för jag tycker att snö är riktigt vackert i film, speciellt när man använder sig utav miljöer där det finns snö på riktigt. Kannibalfilmer tycker jag är ganska intressanta beroende på hur man har utfört dem. Jag har sett ganska många och en del har varit riktigt dåliga, medan andra har varit ganska bra och denna är ganska bra.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0