Annonser från BloggPartner

Tävling: Buda på min konst, vinn en gratis DVD

Hej alla läsare!

Nu kommer jag ha en lite KONSTig tävling, som kanske inte ens blir en tävling om ingen deltar men jag kan iaf försöka få igång något kul. Jag har nu gjort ganska mycket konst den senaste tiden och tävlingsreglerna är:

♥Välj ut de snyggaste ritningarna/målningarna som ni skulle vilja köpa
♥ Skriv ett bud, alltså en siffra på de högsta ni skulle kunna tänka er att ge för dem.
♥Den som har högst bud på någon ritning eller målning vinner den för det priset + att personen får en gratis DVD på köpet.
♥Kolla nedanför för en lista bland DVDer som ni kan välja mellan. Så ni får en teckning eller målning till det priset som nu vill köpa för + en gratis DVD. Vinnaren står för frakten ifall vid målningar, annars står jag för den vid teckningar.
♥ Minsta bud ligger på 10 kronor på varje.
♥Jag är ganska pank nu så kom igen och buda lite grann iaf som en kul grej ifall ni vill ;)

Bilder kan tillkomma så kolla hela tiden om ni vill va med.

Båda är teckningar och A4 stora.

http://publishme.se/749903/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

Båda är teckningar och A4 stora.



Den rödhåriga flickan är en teckning och är A5 stor och prinsessan är en målning och är lite större än ett A4.



Båda är ritningar och A4 stora.



Denna är en ritning och är A4 stor.

 

 

Filmer att välja mellan (Filmer kommer tillkomma, så håll koll):
* Terror på Elm street Första delen.
* Kill Bill volume 1
* The Mist
* Terror på Elm street del 3
* Them
* Falskt Alibi
* Terror på Elm street del 2
* Indiana Jones första filmen
* America's Sweethearts
* About a boy
* Simpsons  - Crime and punishment
* Terror train
* Kill Bill volume 2

 

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Ina

10 kronor på rumpbilden :)

2010-05-25 @ 18:56:19
URL: http://imprint.blogg.se/
Postat av: Sofie

20 kronor på Placebo bilden! Galet snygg ju!

2010-05-25 @ 18:57:39
Postat av: Ina

12 kronor till Wrath bilden, tjejen med allt blod och som har blivit skjuten

2010-05-25 @ 19:00:21
URL: http://imprint.blogg.se/
Postat av: Mariella

10 kronor för Målningen, väldigt vacker.

2010-05-25 @ 20:42:43
Postat av: HelloNicki

Jag tog körkortet idag :)



2010-05-25 @ 20:48:17
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Jacob (Eyeless)

50 spänn för mushroom princess!

I need shrooms for my room 8)

2010-05-25 @ 21:32:57
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Jenny

10 kronor till den allra sista bilden!

2010-05-25 @ 22:04:43
Postat av: Frida

Jag skulle kunna betala 80 kronor för placebo teckningen. Jag har älskat den sen första gången jag såg den, så himla snygg! :) Brian Molko <3

2010-05-26 @ 22:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0