Annonser från BloggPartner

Rue Morgue

Hej alla läsare!

Ni kanske undrar varför jag kan och vet så mycket om skräckfilmer och min största vetenskapskälla till det är Rue Morgue som nu firar sitt 100:ade nummer utav tidningen. Jag köper varje nummer oavsett hur dyrt det är och den är värd det. Jag köpte faktiskt 100:ade numret idag och har hunnit läsa ett par sidor bara, så jag har massor med härlig läsning kvar ikväll. Alla som gillar skräck och vill utveckla sin syn på skräck och se filmer bortom meainstream ska köpa denna tidning och läsa på som små galningar så kanske ni kommer ikapp mig ;)



Läser ni också Rue Morgue?


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0