Annonser från BloggPartner

Topp 5 Johnny Depp lista

Hej alla läsare!♥
 
Tänkte lista en topp 5 lista och denna gång med Johnny Depp.

1. Corpse Bride, denna har jag redan listat en gång på min Tim Burton topp 5 lista, men jag älskar den filmen så mycket, så det är klart att den får vara med igen.

2. Sweeney Todd, behöver jag säga något mer? Underbart spelat, vacker sång och fantastiska ansiktsuttryck, denna roll var perfekt för Depp.

3. Alice i Underlandet, hattmakaren - underbar som vanligt.

4. A nightmare on Elm street - Första gången jag såg denna film så visste jag inte att det var Johnny Depp som spelade Glen, utan det kollade jag upp efteråt och tittade på den igen då.

5. Edward Scissorhands. Jag gillar hans tolkning utav denna roll, han gör den underbart. Perfekt för honom.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: moaa

Johnny Depp <3 Helt klart en av världens bästa skådespelare någonsin.

2010-03-07 @ 17:10:04
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Pussybear

Själv älskar jag Tim Burtons äldre filmer, och av dessa måste jag säga att Edward Scissorhands är min nummer ett trots att jag bara har sett den en gång. Det är definitivt en av Johnny Depps bästa roller och en av de mycket få filmer som får mig att gråta invärtes.



Johnny Depp är ett geni.

2010-03-10 @ 20:59:23
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Edward Scissorhands är så bra och sorglig!

2011-02-19 @ 14:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0