Annonser från BloggPartner

Scream 4 kommer 2011.



Har ni hört att det kommer bli en trdje uppföljare på Scream? Det har gjort mig jätteglad för Scream-filmerna var mina favoritfilmer när jag var 11-12 år. Scream 4 har fått ett preliminärt release-datum i april år 2011, kul för alla er Scream-älskare! Det var Scream filmen som återupplivade slasher-genre på mitten utav 90-talet och fick oss att inse hur underbar denna genre är, men nu blev den även roligare. Vad handlar filmerna om? Den handlar om en mördare som klär ut sig till ghostface och ringer sina offer först för att terrorisera dem med samtal och se mördar dem. Mördaren är oftast någon som offren själva känner och hans ultimata offer är Sidney (Neve Campbell) och Neve Campbell kommer även vara med i denna, precis som Courtney Cox Arquette och David Arquette. Wes craven kommer återigen stå för regin.

Jag kommer recensera Scream-filmerna under min Scream-vecka som jag kommer ha då fjärde filmen släpps, så ni får vänta ett tag till på dem. Men jag kan säga att jag gillar dem. Jag har alltid känt på mig att en fjärde film kommer och jag skrev själv ett manus till Scream 4, som jag spelade in med min klass när jag gick i femman, fast bara hälften spelades in, men om jag någonsin kan få över de scener jag har från min band till datorn så ska jag lägga upp dem här, så kan ni få ett gott skratt.

KOM IHÅG ATT RÖSTA PÅ MIG HÄR ALLA SOM RÖSTAR FÅR EN LÄNKNING♥

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jomen precis :)

2010-03-25 @ 14:09:49
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

orka med uppföljare, många av dessa uppföljare blir bara sämre än dom föra och det kvittar vilken typ av film det är.

2010-03-25 @ 15:11:45
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Jag har röstat på dig :)



Gillar Scream, men tyckte att trean var ganska dålig så jag har nog inte så höga förväntningar på en fjärde film.

2010-03-28 @ 13:23:40
URL: http://mochride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0