Annonser från BloggPartner

Sci-Fi mässa inköp

Hej alla läsare!

Jag tänkte jämföra min filmköp från de Sci-Fi mässor som jag har varit på, så att ni får se vad jag köpte och från vilken mässa som jag köpte mest ifrån.



Jag köpte: 15 filmer
- Ichi the killer (Otecknade filmen)
- The Last house on the left original
- Hills have eyes original
- Hills have eyes 2 original
- Summer of fear
- Braindead
- Bad Taste
- Meet the feebles
- Good Taste Made Bad Taste
- Forgotten silver
- Re-Animator
- Zombie flesh eaters
- The Wolfman
- The Wolfman meets Frankenstein
- She wolf in London





Jag köpte: 11 Filmer
- Live Feed
- 1408
- Camp Blood 2
- Re-Cycle
- I Spit on your grave
- Natural Born killers
- Shrooms
- Small town folks
- 8 Legs
- Skin walkers
- Silent Scream
- Stephen King box med Nightmare and dreamscapes

 

 

Jag köpte: 29 filmer

- A blade in the dark                      
- Silent Night bloody Night
- City of the living dead, New York Ripper, House by the cemetary & Touch of death
- Unrest
- It's alive, It's alive 2 & It's alive 3
- The Devil's backbone
- The hillside strangler, Manson och Ted Bundy
- House box med fyra filmerna
- Inside & Frontiers
- Nightmare City
- Djävla djur & Rottweiler
- Maniac
- Obsession
- Today we kill tomorrow we die
- Scanners 2

 

Jag köpte: 10 Filmer

- Ebola Syndrome
- Coraline
- Tokyo Gore police
- Going to pieces
- Sauna
- Evil Ed
- Blood Diner
- Män som hatar kvinnor
- Faster Pussycat Kill! Kill!
- Repulsion

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Alexandresen

SV: Tur att vi alla är olika ^^

2010-03-25 @ 15:16:31
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: alexandra

mm, samma här;)

2010-03-25 @ 15:53:25
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0