Annonser från BloggPartner

Jag är VACKER



Jag vill så gärna att alla som har varit och är i samma sits som jag och kämpar med självförtroendet och synen på sig själv bara kan inse hur vacker man är. Det är svårt, men därför bjuder jag helt osminkade bilder på mig som jag tog precis nu och jag kan tillochmed säga att jag tycker att jag är vacker på dem. Jag borde lyssna mer på min pojkvän när han säger att jag är finare naturlig, än med mycket smink på mig.

 

Ni alla bloggläsare är helt underbara precis som ni är.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Alexander

ÄNTLIGEN börjar du lyssna på mig älskling!! Nu kan ALLA se att du e SÅ VACKER... no scratch that.. VACKRAST I VÄRLDEN utan smink!!<3<3<3<3

2010-03-15 @ 23:09:53
Postat av: emma

är allt bra med dig ? =)

kramkram

2010-03-15 @ 23:28:46
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Postat av: sania claus ★ - MODEBLOGG

heeeeej!! halå !! jag har ju inte mailat in någon bild! Jag vann ju din tävling hihi! :) förlåt, har inte glömt utan haft sjukt mkt på hjärnan innan paris! =D får jag fortfarande skicka foto haha? och vart var det jag skulle maila det?

kramis

saniaclaus

2010-03-16 @ 03:44:12
URL: http://www.saniaclaus.se
Postat av: emma

jo de e bra med mig =) har du de mycket snö där du bor ? =)

kram

2010-03-16 @ 06:46:25
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0