Annonser från BloggPartner

Härliga animerade kortfilmer

Hej alla läsare!

Här har jag samlat ihop några härliga animerade kortfilmer som ni kan se. Jag kommer börja med att lägga upp många kortfilmer så att ni alltid hittar något nytt att kolla på.  Varsegod♥

Kortfilmen "Big Buck Bunny" handlar om kaninen "Big Buck" som en dag vaknar upp och upptäcker en fin fjäril som han blir fascinerad av.

 

En kort överblick över den svartklädde pojken Scribblers tämligen sorgliga tillvaro.

 

Under en stormig natt blir Pluto kidnappad. Musse följer spåren som leder till ett hemsk hus som ägs av en galen forskare. Musse måste kämpa mot skelett för att rädda Pluto.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Jopp det ser ut som om att det blir sci-fi mässa på söndag iaf. Men snacka om att jag blir fattig, men karl har inte fått sina pengar så jag få lägga ut till allt. Tåg, inträdde och skräpet han ska köpa. Så jag hoppas att han får pengar på måndag å kan betala tillbaka. Annars blir jag ruinerad.

2010-03-25 @ 23:13:53
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0