Annonser från BloggPartner

Frankenweenie igen

Hej alla läsare!

En utav de nya filmerna som Tim Burton ska göra är en animations film som heter Frankenweenie, vilket är underbartför jag avgudar hans stop-motion filmer. Om ni undrar  vad stop-motion är så är det om man tex har en lerdocka så filmar man först hur den ser ut och sen bryter man, sen ändrar man tex dockans ansiktsuttryck en liten aning och sen filmar man igen och så gör man om och om igen tills man har hela dockans ansiktuttryck på film. Jag såg på making of Nightmare before christmas och det såg riktigt roligt ut och jag drömmer om att få göra en sådan film. Jag vet inte om det kommer vara samma story som hans tidigare Frankenweenie som

Andra filmer som också ska göras är Dark Shadows, Abraham Lincoln: Vampire Hunter och Maleficent.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Kicki

Är bara glad att dom gör nått. och om det skulle vara nått så kommer dom hitta det väldigt fort. Är inte alls orolig alls. Imorgon får jag fara och hämta mitt "knark" som jag ska få av dom som ska vara snäll mot min mage.



Just nu mår jag bra.. nyligen ätit och ska strax försöka dra mig upp och diska lite..



Vad har du gjort idag?



Kraaam

2010-03-08 @ 17:48:38
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Neahn

Älskar Tim Burtons filmer! (:



btw, hoppas du kommer ha en bra helg!

2010-04-23 @ 07:41:34
URL: http://shadowzplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0