Annonser från BloggPartner

Coraline och spegelns hemlighet

Hej alla läsare!♥

Om ni inte har sett Coraline och spegelns hemlighet så tycker jag att ni ska göra det. Den handlar om Coraline, en flicka som upptäcker en dörr till ett precis likadant hus som hon har förutom att henes föräldrar i den världen är bra mycket skummare än i hennes riktiga värld. Men de ''andra'' föräldrarna lockar tillbaka henne dit med godare mat och bättre leksaker, men tillslut vill de att Coraline ska stanna där föralltid, vilket inte Coraline vill.

Den är söt och riktigt bra. Dockanimationerna är jättesnygga och det här är precis i min stil, fast jag gillar Nightmare Before Christmas bättre, men det är samma regissör som har regisserat båda filmerna, Henry Selick. Dakota Fanning gör rösten till Coraline och Teri Hatcher(Susan från Desperate Housewives) gör rösten till hennes mamma. I den andra världen har föräldrarna fått en coolare design och har knappar som ögon, vilket jag tycker är riktigt snyggt. Jag hoppas på att få göra en sån här film någongång. Denna film är baserad på en roman med samma namn utav Neil Gaiman.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0