Annonser från BloggPartner

Conler som Avatar

Hej alla läsare!♥

 

Nu har jag återigen ritat en bild till min favoritbloggare Conler. Denna gång blev hon en söt liten avatar. Jag kan passa på att svara på en till läsarfråga när jag ändå är inne på konst.

Fråga: Hur lång tid tar det för dig att rita en bild?

Svar: Det beror på om jag är riktigt inne i att rita så kan det ta 1-3 timmar, men om jag är lite halvt inne i ritandet så kan jag rita en halvtimma sen låta det ligga en dag och hålla på en halvtimma igen och då kan det ta några dagar.

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: kimmie.

Väldigt fin!

2010-03-22 @ 19:22:28
URL: http://justkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0