Annonser från BloggPartner

Brothers och rösta på mig igen

Hej alla läsare!

Jag var på bio idag och såg Brothers. Den var väldigt bra och väldigt många i biosalongen grät. Den handlar om Sam Cahill (Tobey McGuire) som är en kapten och åker iväg till Afghanistan och han helikopter kraschar och då får hans fru (Natalie Portman) veta att han har dött och börjar då bli närmare med Sams bror, Tommy (Jake Gyllenhaal). Den var bra och känslosam och jag tycker att ni ska se den.







JAG HAR NU GÅTT VIDARE TILL VECKANS BLOGG SÅ RÖSTA GÄRNA PÅ MIG HÄR IGEN, SÅ ÄR NI JÄTTESÖTA OCH NI FÅR SOM SAGT EN LÄKNING.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Nu har jag röstat på dig igen ;D

2010-03-11 @ 23:31:51
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Kicki

Godmorgon :)

Hur är det med dig denna soliga fredag?



Hoppas att du vinner :) Undra om man kan rösta på dig igen!

2010-03-12 @ 07:33:49
URL: http://loeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0