Annonser från BloggPartner

Önskeroller

Hej alla läsare!♥

Ni vet att jag gillar vara bakom kameran och skriva manus och regissera, men vad ni inte visste är att jag innerst inne vill bli en ny scream-queen. Nu när jag har självförtroendet och börjat komma i bra form igen så kan berätta för er vilka roller jag skulle vilja spela någongång.

♥ Jag har alltid velat göra en riktig film om Elizabeth Bathory, som the Countess, fast ännu mer rå och brutal. Jag skulle inte ha något emot att göra blodbadscenerna där hon badar i blod. Jag skulle nog sätta en twist på det hela och göra henne mer modern, med skyhöga klackar och annorlunda kläder. Jag har redan ett ganska bra manus till denna film i mitt huvud, måste bara få ner det på papper.

♥ Eftersom att jag redan har provat på att vara strippa nu på zombiewalken, så skulle jag inte ha något emot att spela strippa i en skräckfilm (som jag redan skrivit inuti mitt huvud såklart). Fast skulle nog vilja göra filmen bättre än Zombiestrippers och Zombies vs Strippers. Skulle nog helst vilja göra den som ett Masters of horror avsnitt.

♥ Jag skulle även vilja spela en viss seriemördare (inte verklighetsbaserad) somjag har döpt till Suzuki. Man får följa henne genom tre filmer då hon gör helt galna saker och jag skulle älska att spela henne. (Manuset är redan skrivet utav mig ;))

Jag skulle nog kunna vara med i nästan vilken skräckfilm som helst, men dessa tre är mina önskeroller.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: (Eyeless)

Åh, att se ett Masters of Horror-avsnitt med dig som regissör vore ju totalt awesome! :D

Vilket även de övriga filmerna också skulle vara, om jag fick tillfället så skulle jag mer än gärna bidra till dem ;)



KRAM

2010-06-18 @ 16:11:40
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0