Annonser från BloggPartner

Obsessed

Hej alla läsare!♥
Igår kollade jag på filmer med Sofia och Niklas och de blev The Hills have eyes re-make, Obsessed och Bruno med kommentarsspår, den nya som jag inte hade sett var Obsessed. Den handlar om ett gift par (Idris Elba) och (Beyonce Knowles) som precis har flyttat in till ett nytt hus med sin son. Mannen går till sitt jobb som vanligt men en ny vikarie (Ali Larter) har börjat där som verkar ha siktet helt inställt på mannen, Derek. Hon försöker att få honom, men han säger hela tiden nej och visar att han inte vill och det är då saker och ting går över styr.
Jag har varit nyfiken på denna ett tag och var glad att äntligen se den. Jag gillade den, men den var inte superbra då mycket var ganska förutsägbart. Jag gillade ändå tempot och hur crazy Ali Larters karaktär blev, hon spelade den riktigt bra. Den funkar verkligen som en kvällsfilm.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0