Annonser från BloggPartner

Jag orkar inte mer

Hej alla läsare!

Jag har tagit en bloggpaus i två dagar, vilket jag har behövt. Jag har varit för ledsen och nere för att ens tänka på någonting och anledningen är att min pojkvän dumpade mig. Så jag kommer må crappy ett tag, men ska ändå hålla igång bloggen för att ha något annat att tänka på. Varför blir det jämt såhär? Jag är ganska känslig och tar det mesta väldigt hårt, men det är skönt att jag kan skriva av mig här. Ännu en person som dumpar mig..mitt hjärta klarar inte av mer sånt här och det blir bara djupare för varje gång. Jag var på en studentmottagning igår, men jag var ändå tvungen att flera gånger gå in på toan och gråta, jag sitter på bussen och tårarna kommer och då åker solglasögonen snabbt på. Om någon ger mig en kram så börjar jag gråta. Varför kan jag inte bara stänga av allting som jag gjorde förut? Nu har jag såg mycket känslor inom mig att allt kommer ut på samma gång och ingen kan fixa det.

Det här får mig även att inse att jag gjorde mitt största misstag för ett och ett halvt år sedan. De som känner mig vet nog vad jag menar och ni som inte vet behöver inte fråga för jag vill helst inte berätta det, för jag gillar inte att erkänna när jag har gjort något fel, men det var verkligen fel. Nu i efterhand så kan jag inte fatta varför jag gjorde så och gjorde mig själv olycklig. Jag ångrar det så mycket. Jag är ingen singel-människa, jag hatar att vara singel. Jag är sämst på att vara singel. Jag är jättebra på förhållanden, jag älskar att veta att jag har någon som älskar mig och som jag själv älskar. Jag gillar att göra de små löjliga parsakerna för dem får mig att må så bra. Jag vill inte vara singel, jag hatar det!

Jag vet att ni inte har fått era tävlingsgrejer ännu, men jag har varit för deprimerad och ledsen och inte haft ork, ingen bra ursäkt, men så har det varit. Jag är på botten just nu och hoppas kunna ta mig upp snart.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Marika, Totoro & Dollie

Vännen :(

Om det fanns nåt jag kunde göra...?



Tycker du ska tävla om en Totoro-kortlek på min blogg :) Kanske kan glädja dig något?

2010-06-05 @ 14:39:48
URL: http://iloveto.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nej usch vad jobbigt! :(

Med tiden kommer det kännas bra igen.

Nu kanske du kan testa och pröva och lära dig leva singel-livet. Det kan vara rikigt roligt ibland kan jag lova! :)



Ett tips att göra sig av med de jobbiga kännslorna är att skriva dagbok elelr liknande, och bara skriva allt man känner.

2010-06-05 @ 14:44:30
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vet inte vad jag ska skriva, har inga egna erfarenheter. Men jag hoppas att du får tillbaka krafterna snart, för din blogg är verkligen intressant och utstickande =)



Kram <3

2010-06-05 @ 15:02:29
Postat av: Lina

Jag som tyckte ni verkade ha det så bra och mysigt. Men solen har även den sina mörka sidor. Karlar är bara till för att bryta ner en har jag kommit på, så ser det så här. Du har det bättre utan honom. Jag hoppas du en dag orka berätta vad som gick snett, så vi kan trösta dig lite mer.

2010-06-05 @ 16:57:55
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Cedrik

Ryck upp dig, kompis :)

2010-06-05 @ 17:01:28
Postat av: Althea

Åh... ta hand om dig och ditt hjärta

2010-06-05 @ 19:41:01
URL: http://rockerland.blogg.se/
Postat av: Jacob (Eyeless)

Förstår hur det är. Håller med om att dagbok kan vara en bra idé, men som sagt konst är också väldigt bra för att få ut sina känslor på, tycker att det är det du borde satsa på för jag älskar din konst. Det är ju därför jag gjort så mycket lyrik och poesi och teckningar med mörka motiv . :)

Det går uppåt med tiden ska du se. Livets läxor är hårda att ta, desto hårdare att inse när man gjort dem fel, och hårdast av allt är att ta lärdom av dem. Men det tar precis som livet självt, tid innan det går över.



Kram

2010-06-05 @ 22:26:02
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Kicki

Jag vet hur det känns.. Tänker verkligen på dig <3



många kramar

2010-06-05 @ 23:43:32
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Frida

jag hoppas att du mår bättre snart.. kan inte tänka mig hur jobbigt det måste vara, men jag tror att du är stark utan honom också :) kram på dig <3

2010-06-06 @ 16:57:50
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Nej, vad jobbigt. Jag hoppas du får må bättre snart.

2010-06-07 @ 19:21:55
URL: http://mochride.blogg.se/
Postat av: -.-

Var bara glad att det tog slut med Alexader, han är ändå en skit i grunden. Tro mig jag vet det. Ha det bra, och hoppas du mår bättre med tiden.

2010-06-08 @ 23:45:43
Postat av: Ricard med bara C

Beklagar verkligen att du blivit singel. Tror nog du kommer hitta en ny, bättre, snyggare och finare kille. :)

2010-06-09 @ 05:21:12
URL: http://casselhag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0