Annonser från BloggPartner

Gilla ditt utseende

Hej alla läsare!

Jag vill verkligen att andra ska börja gilla sig själva mer och se hur vackra de är. Jag vet hur svårt det är att tycka om sig, jag har gått igenom allt sådant själv, men det är äntligen nu som jag ser hur vacker jag är. Jag upptäcker nya bra saker med mig själv nästan varje dag och jag trivs mer och mer i min kropp. Jag har battlat med min kropp och med mig själv i snart 8 år och nu får det fan vara nog med att se ner på sig själv, att svälta sig själv, att hata sitt utseende och behandla kroppen illa. Jag ska börja älska mig själv även om det tar en tid så ska jag älska bit för bit.



Säg tre saker som ni gillar hos er själva, utseendemässigt och personligt om ni vill.

1. Jag har upptäckt hur snygga ögonbryn jag har. Förut gillade jag inte hur naturligt mörka dem är, men nu älskar jag det, för på bilder ser dem så snygga ut.

2. Mina boobs - Förut ville jag förminska dem, jag ville inte alls ha tuttar, hatade mina verkligen. Men nu har så har något hos mig förändrats och jag älskar verkligen dem. Jag gillar storleken och nu gillar jag att gå runt halv-naken i bara trosor.

3. Jag har alltid gillat min läppar och ögon, de uttrycker alltid så mycket utan att jag behöver anstränga mig. För att se hur jag egentligen mår så ska man alltid kolla in i mina ögon, för dem ljuger aldrig.

Jag vet hur svårt det kan vara att hitta bra saker, men alla har unika saker som gör dem speciella och alla är vi lika mycket värda att älskas. Som många säger om man inte älskar sig själv så är det svårt för andra att älska en och på mig så stämde det, för jag hatade mig så mycket att jag stötte ifrån alla andra på grund utav min dåliga uppfattning om min kropp. Jag säger inte att jag tycker att jag ser helt perfekt ut, för visst har jag saker som jag är mindre nöjd med, men jag ska jobba på att tycka om dem också. Så jag hoppas att ni alla läsare upptäcker hur bra ni är.

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Pussybear

Så otroligt skönt att höra, det glädjer mig verkligen :) Du kommer att få en stor kram nästa gång vi ses, I promise!



KRAM!

2010-06-22 @ 13:11:46
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: samii

fiin blogg :)

2010-06-22 @ 13:43:16
URL: http://somalietjejen.blogg.se/
Postat av: nea

jättebra skrivet! det stämmer verkligen, det är alltför många som inte ser hur vackra dom faktiskt är! jag tycker du är jättevacker :) kram

2010-06-22 @ 21:45:10
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0