Annonser från BloggPartner

Blackout 2009

Hej alla läsare!♥

Inatt såg jag en monsterfilm som hette Blackout, jag trodde först att jag skulle se skräckfilmen Blackout från 2007, men det var inte den så jag kollade upp vad detta var innan jag såg den. Det var tydligen en monsterfilm och då tänkte jag ''vad roligt, jag älskar monster'', men detta var allt annat än underhållande. Den utspelar sig under julen i ett hyreshus där folk firar jul och plötsligt blir det strömavbrott, men i mörkret lurar monsterliknande aliens som såklart äter människor.

Denna var seg och tråkig. Monstrena såg väl helt okej ut och effekterna var godkända för denna lågbudget film, men allt annat var inte alls bra. Fotot var tråkigt och den var inte alls spännande, så förvänta er ingen ny Alien. Miljön var ganska tråkig och det fanns inga speciella scener som man kommer komma ihåg i framtiden.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Jacob (Eyeless)

Men, postern är ju mer eller mindre en rip-off på Feast :(

2010-06-02 @ 19:11:55
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: pet

Jag recenserar också film! Hobbyrecensenter unite, liksom.

2010-06-06 @ 11:48:33
URL: http://kevlarsal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0