Annonser från BloggPartner

2 snabba tips

Hej alla läsare!♥

Hur klarar jag av mina dåliga stunder?

- Jag skriver alltid av mig på min blogg. Att skriva av sig i en blogg, bok eller bara på vanliga papper hjälper väldigt mycket. Att prata med folk hjälper också, men eftersom att jag inte gillar att prata om känsliga saker för folk, inte ens för min egen mamma, så jag väljer att skriva av mig istället. Så välj något mellan detta och håll inte allting inombords, det är början till vad som kan orsaka allvarliga problem senare.

- Jag låter mig själv gråta ut när jag behöver det. Tillslut orkar jag inte gråta mer och då blir det gradvis mindre och får mig att må bättre och lugnare. Det har även fått mig att komma bättre i kontakt med mina egna känslor och kunna må bättre fortare efter att någonting dåligt händer. Dessa två tipsen funkar inte på alla, men till er som tror att de kan vara bra så testa gärna.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: ViktoriaPettersson

Min buffy dvd har inte kommit än! Var är den?

2010-06-16 @ 19:12:58
URL: http://viiickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0