Annonser från BloggPartner

Vill ha fler tatueringar

Jag vill så gärna tatuera mig igen. Jag har flera olika motiv som jag vet att jag vill ha och jag vet precis vart jag vill ha dem, så jag hoppas kunna fixa någon till när jag åker till Polen nu på tisdag. Jag och Sofia pratade om tatueringar och piercingar igår och sedan dess har jag bara blivit ännu mer sugen på att inte bara tatuera mig, utan även pierca mig.

De tatueringar jag vet att jag kommer tatuera in är:

- Små svarta blommor med vita grejer inuti dem under min stora blomma och de små blommorna kommer följa nerför ryggen och böja sig in mot min midja.
- En röd kursiv text där det står Placebo vid byxkanten.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Alexandresen

har du set paranormal activity? viste du då att det kom en 2a? inte? kolla då in mitt inlägg http://alexandresen.blogg.se/2010/july/har-du-set-paranormal-activity.html

2010-07-03 @ 14:26:32
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Eyeless

I like! supercoolt kommer det att bli :)

2010-07-05 @ 16:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0