Annonser från BloggPartner

Nick & Norah's infinite playlist

Hej alla läsare!

I lördags såg jag och Tomas på Nick & Norah's infinite playlist. Två ungdomars (Michael Cera och Kat Dennings) vägar korsas om och om igen under en sömnlös natt i New York. Tillsammans letar de efter en hemlig spelning med deras favoritband. Händelser och hångel på de mest besynnerliga ställen gör natten oändlig och oförglömlig.

Jag tyckte att denna film var riktigt söt och rolig. Michael Cera har varit bra i alla roller som jag jar sett honom i och jag tycker även att Kat Dennings spelade sin roll väldigt bra. Jag tycker att den var bra uppbyggd och man fann sympati snabbt för de karaktärer som var menade att få sympati. Det fanns en hel del roliga moment och jag mådde riktigt bra efter att ha sett denna film och det är nog meningen och då har den lyckats i mina ögon. Jag småler fortfarande när jag tänker på den här filmen och är jätteglad att jag köpte den på blu-ray idag.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Måste säga att jag tycker den filmen är riktigt mysig! ;)



HUr är de med dig? =)

2010-07-28 @ 13:02:20
URL: http://missnyqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0