Annonser från BloggPartner

Filmquiz

Hej alla läsare!

Jag har bestämt mig för att göra lite frågor och filmquiz till er läsare och nu börjar jag med ett citat. Om ni vet eller tror att ni vet vilken film detta citat är ifrån så är det bara att kommentera, en utav de som gissar rätt får en läkning i nästa filmquiz-inlägg.

'' The Extreme always makes an impression''

Ledtrådar:

* Genre: Svartkomedi
* Christian Slater spelar huvudrollen i denna
* Filmen har ett speciellt namn


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: moa

HEATHERS!

2010-07-31 @ 17:17:36
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Heathers... Inte allt för svårt

2010-07-31 @ 23:59:18
Postat av: Anonym

Jo, tror de är Heathers va..? =)

2010-08-01 @ 12:39:32
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0