Annonser från BloggPartner

Bio up-date

Hej alla läsare!

Dessa är alla filmer som jag har sett på bio än sålänge i år och mitt mål är att nå 100, tror ni att jag klarar det? Jag har sett 33 än så länge, bara 67 kvar :O



Filmerna:

Sherlock Holmes
The Descent 2
Det regnar köttbullar
Daybreakers
Where the wild things are
The Wolfman
Prinsessan och grodan
Shutter Island
Farsan
I Love you Phillip Morris
Alice in Wonderland
Thirst
Brothers
Precious
Flickan från ovan
The Ghost writer
Kick-ass
Toy Story 3D
Toy Story 2 3D
Invictus
Clash of the titans re-make
Iron Man x 2
Nightmare on Elm street re-make
Robin Hood
Prince of persia
Kommisarie Späck
The A-team
Twilight: Eclipse
Karate Kid re-make
Splice
The Fourth Kind
Shrek forever after.

Jag och min biobiljettsbok. Jag sparar varje biljett i denna bok och den är awesome. Jag ska även dekorera den bättre.




300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Nahww, vilken söt bok!

2010-07-15 @ 17:07:31
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Ellen

Fin bok. Jag har också en bok som jag sparar mina biobiljetter i :)

2010-07-17 @ 18:23:48
URL: http://psellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0