Annonser från BloggPartner

Åker till Polen idag

Hej alla läsare!

Idag åker jag till Polen för att hälsa på släkten. Jag kommer stanna där ända tills lördag och vet inte hur min uppdatering blir. På torsdag ska det festas i Polen med min kusin,, vilket kommer bli väldigt kul annars ska jag gå runt i centrum, gå på bio, köpa filmer och äta massor med glass och KFC ;) Min mamma är från Polen och all släkt på hennes sida bor där, så vi brukar åka till Polen 2-3 ggr om året. Glöm inte min sexfrågestund här, bombardera mig med frågor ;)


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Frida

fan vad snygg du är :) jag kom nyss hem från polen, ett väldigt mysigt land! najs att det finns KFC också haha

2010-07-07 @ 12:02:48
Postat av: Izabella

fin tjej!

2010-07-11 @ 12:54:37
URL: http://izabellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0