Annonser från BloggPartner

My bloody Valentine

Hej alla läsare!♥

Tänkte tipsa er om My bloody Valentine filmerna. Re-maken för My bloody Valentine, var den första 3D film som jag såg på bio och det var väldigt kul att se skräck i 3D. Jag gillar både originalet och re-maken, men jag tycker faktiskt att re-maken är lite bättre. Den gamla var lite för seg och tråkig ibland, medan det hände mycket mer i den nya. Originalfilmen, var en utav några skräckfilmer från Canada som räddade skräckfilmerna från att helt floppa.

Vad handlar den om? Det är alla hjärtans dag och en olycka i en gruva inträttar och många gruvarbetare dör, men en överlever och börjar mörda folk. 20 år senare har staden försökt att glömma händelserna, men någon har börjat mörda igen.

Här är mina utgåvor utav båda filmerna, till vänster är re-maken och till höger är originalet. Originalet har en riktigt snygg skiva och ett scene-selection blad. Re-maken har både 3D och 2D version. Jag har inte hunnit se den med 2D versionen ännu.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0