Annonser från BloggPartner

Prinsessan och grodan

Hej alla läsare!♥

Idag var jag, Alex och hans småsyskon på bio. Vi såg Prinsessan och grodan och Alex tyckte att det verkade vara en dålig film innan vi skulle se den, men han hade jättefel. Efteråt sa han att han tyckte om den väldigt mycket. Det var en perfekta alla hjärtans dag film.

Vi alla gillade filmen väldigt mycket och filmen handlar om en ung tjej som drömmer om att få öppna en egen restaurang, men hon träffar på en talande groda som lovar att ge henne pengar till den restaurangen om hon kysser honom, vilket hon till slut gör, men hon blir själv förvändlad till en groda.

Jag gillade sången och hur det var ritad. Vi såg den med svenskt tal så jag längtar tills jag kan se den med engelskt tal.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Favoritbloggar

Vill se denna film, kul att ni alla gillade den. Kolla gärna in min blogg!

2010-02-14 @ 20:41:35
URL: http://favoritbloggar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja facebook är värsta grejen, man kan vara himla flexibel när man använder flera olika tjänster. Smidigt att ha allt samlat på ett ställe nu.



Den filmen är jättesöt! Gillar att den utspelar på den gamla fattiga tiden i USA. Såg ni den engelska eller dubbade versionen? Jag älskar att de pratar sydstatsdialekt i den engelska! Skiljer sig så mycket ifrån alla andra trista disneyfilmer.

2010-02-14 @ 21:56:24
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Jag vill också sen den här. Tycker den verkar bra och saknar den här typen av filmer, så där gammeldags tecknat. Men jag tor jag väntar till den kommer på dvd för jag vill se den på engelska.

2010-02-15 @ 11:39:10
URL: http://mochride.blogg.se/
Postat av: Sara

jag skrev en kommentar för ett tag sen och frågade om du ville ha en design. jag är fortfarande sugen på att göra en åt dig (kul när det är ett tema i bloggen!) självklart är det gratis och sådär. vill bara göra för att det är kul! :)

2010-02-16 @ 21:45:27
URL: http://lookwhathappened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0