Annonser från BloggPartner

Tron - Legacy

Hej alla läsare!

''Från och med nu är jag en stolt Tron-nörd.''



Sam Flynn, en teknikkunnig 27-årig, undersöker sin far Kevin Flynns försvinnande och dras snart in i en virtuell värld full av farligheter och gladiatorspel. Tillsammans måste far och son snart kämpa sig fram i ett livsfarligt cyberuniversum.

Jag har verkligen längtat efter den här filmen i mer än ett år och den 25 december såg jag äntligen den. Den uppfyllde allting som jag trodde att den skulle göra. Den var oerhört vackert och hela världen var så snyggt gjord att jag var ledsen över att inte den kunde vara ännu längre. Jag tyckte om alla fighter, även om storyn kanske inte var den allra bästa så tycker jag att allting annat kompenserade bra för det och jag tycker att den här filmen är helt fantastisk. Jag fick gåshud när jag satt på bion och gillade precis allting som jag såg. När jag känner sådant så vet jag att en film är värd fem placebohoes utav fem möjliga placebohoes! Från och med nu är jag en stolt Tron-nörd.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

åh älskar när man hittar en film som man blir helt... kär i! :D



sv: Ja dom var verkligen grymt bra! Hade knappt hört något av dom innan jag såg dom live, men jäklar bra!

2010-12-29 @ 17:01:21
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Lina

Nu får du mig att vilja gå på bio! Första filmen är rätt dålig enligt mig men denna verkar ju bra.

2010-12-30 @ 00:04:27
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0