Annonser från BloggPartner

Total recall

Hej alla läsare!

''Denna filmen har de bästa one-liners som ''Screw you'' & ''look who's talking''.''



Det är år 2075. Douglas jagas ständigt av samma dröm om planeten Mars. När han köper minnen om en semester från Recall Inc går något väldigt fel. Han upptäcker att hans liv inte finns och nu måste han ta reda på vad som är verklighet och vad som inte är det.

Arnold är bäst haha! Jag har aldrig insett hur bra han är, men han gör varje film han är med i sevärd, speciellt alla sci-fi filmer som han är med. Denna filmen har de bästa one-liners som ''Screw you'' & ''look who's talking''. Jag är också imponerad utav alla sorts effekter som finns i filmen och den underhöll mig verkligen. Jag tycker om alla skådespelarinsatser och jag gillar storyn väldigt mycket. Jag skrattade många gånger på ett bra sätt. Handlingen får även en att tänka lite på vad som är verklighet och vad som inte är det. Ännu en Sci-fi film som föll mig i smaken.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

En utav mina favoritfilmer och Arnold är hur bra som helst.

2010-12-11 @ 12:21:47
Postat av: Eyeless

håller med, sjukt bra!

2010-12-13 @ 23:07:25
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0