Annonser från BloggPartner

Robogeisha

Hej alla läsare!

''Det fanns ett par roliga scenera, som när tre stycken tjejer slogs med svärd som stack ut ur deras rumpor.''



Hon är snygg, hon är vild och hon dansar
. Men hon har också ett svärd som åker ut ur hennes rumpa; hon sticker stekta räkor i mäns ögon; hon har en motorsåg i munnen och hon kan transformera sig till en bil. Hon är Robo-Geisha som är en lönnmördare. En dag får hon ett uppdrag som hon stolt ska genomföra, men när hon träffar människorna som hon ska mörda så kan hon inte göra det och hennes uppdragsgivare blir allt annat än glada och nu är det krig mellan dem.

Jag var riktigt sugen på att sen den här då jag gillar skruvade, blodiga asiatiska filmer, men denna nådde inte riktigt upp till samma nivå som Tokyo Gore police eller Machine girl. Fotot var inte lika snyggt och den höll inte mitt intresse uppe hela tiden. Den är tillräckligt skruvad för att få ett godkänt betyg, men den når inte mer än så tyvärr. De flesta karaktärer i filmen fångar inte mitt intresse och jag tycker inte att helheten fungerar så jättebra, men alla våld och gorescener är bra, dock inte lika bra som tidigare filmer. Den här var också ganska löjlig ibland, vilket de andra filmerna och är, men den här var löjlig på ett negativt sätt och därför får den precis en trea utav mig. Det fanns ett par roliga scenera, som när tre stycken tjejer slogs med svärd som stack ut ur deras rumpor.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

men gud xD shit vilka konstiga filmer det finns ute i världen ändå hahaha

2010-12-14 @ 20:49:19
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0