Annonser från BloggPartner

Polen 16 - 28 december

Hej alla läsare!♥

''Mellan den 16 och 28 december kommer jag vara i Polen.''



Mellan den 16 och 28 december kommer jag vara i Polen och jag kommer inte ha någon dator då, men bloggen kommer inte vara nere då. Min pojkvän kommer uppdatera bloggen, men jag kommer tyvärr inte kunna kommentera och svara på era kommentarer, men ni får gärna kommentera ändå så tar jag hand om dem när jag kommer hem. Jag ska besöka min släkt under julen och såklart gå på bio för det är billigare i Polen. Biografer i Polen brukar även få filmer snabbare än i Sverige och ha mer udda filmer att välja mellan så det ska bli riktigt spännande att se vilka biofilmer som finns där när jag är där. Jag har inte köpt alla julklappar ännu och jag håller även på med några tavlor som ska bli klara om ungefär 6 dagar.

Vad mina söta läsare göra under julen och har ni köpt era julklappar ännu? Svarar på kommentarer när jag kommer hem.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Ina

Fint foto och snygg tatuering! Jag ska fira jul med familj ^^

2010-12-14 @ 17:07:04
URL: http://imprint.blogg.se/
Postat av: Frida

Jättesnyggt foto! Jag ska till thailand i övermorgon med mamma, pappa och min pojkvän :D över jul och allt så det ska bli riktigt skönt!! Ha det så kul i polen, älskar det landet! var där i somras med min halvpolack till pojkvän hehe :)

2010-12-14 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0