Annonser från BloggPartner

Lucia Movie Night - kort Up-date

Hej alla läsare!♥

''Efter en ganska lång stund så fick vi veta att vi skulle kolla på 20 minuter utav Tron - Legacy och jag blev väldigt glad för jag vill så gärna se den''



Inatt var jag och Angelica på Lucia movie night i Rigoletto. Vi kom dit runt 23.40 och redan då hade insläppet börjat. Vi kom in rätt fort och hittade platser ganska långt fram. Jag gick och köpte en stor popcorn och två stora läsk som jag och Angelica delade på. Kort efter att jag kom tillbaka så började den första filmen, Easy A, en komedi som jag hade velat se innan. Efter den fimen var det dags för en paus och då fick man hämta varsin goodie-bag som innehöll en macka, en energidryck, popcorn, 3D-glasögon och en merdryck.

Jag orkade faktiskt inte äta upp popcornen jag fick för jag var ganska mätt, men energidrycken satt bra och gjorde mig pigg. Efter en ganska lång stund så fick vi veta att vi skulle kolla på 20 minuter utav Tron - Legacy och jag blev väldigt glad för jag vill så gärna se den och den verkar jättebra utav det jag såg, synd att vi inte fick se hela filmen. Kort efter att den var så så började film nr 2, The Town. Jag hade sett en trailer på den innan och var inte sugen på att se den, men den visade sig vara helt okej ändå. Efter den andra filmen så var det dags för paus igen och då gick Angelica hem för att hon var väldigt trött. Jag stannade kvar och var ganska pigg trots att klockan snart var 6 på morgonen och jag inte hade sovit på 24 timmar. Den tredje filmen var Love and other Drugs som jag inte hade hört någonting om innan och filmen slutade strax innan 8.00. Jag kom hem ca 8.30 och somnade nästan på en.

Recensioner på filmen kommer senare, detta var bara en liten up-date på nattens händelser.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Kul! :)

2010-12-13 @ 17:01:16
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Althea

Har du sett Tron innan, och vad tyckte du i så fall om den? (Tron från 80-talet alltså)

2010-12-13 @ 17:41:51
URL: http://altheatrollet.blogg.se/
Postat av: Candy

Det var jättekul att gå dit med dig. ^^vi borde gå på bio fler gånger! Kanske se Tron om den inte kommit till Polen när du är där. ;)

2010-12-14 @ 07:40:31
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Ina

Åh hoppas filmerna var bra :)

2010-12-14 @ 17:05:26
URL: http://imprint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0