Annonser från BloggPartner

Easy A

Hej alla läsare!

Efter en liten, vit lögn om att ha förlorat sin oskuld läcker ut hoppas en Olive en präktig flicka på high-school att ryktet ska förbättra hennes sociala och ekonomiska status, men tyvärr så tappar hon kontrollen över allting och blir klassad som en slampa och blir mer och mer utfryst.

Jag hade inte så höga förväntingar på den här filmen, men den var faktiskt lite bättre än jag trodde. Den här filmen var den första filmen vi såg på Lucia movie night och den bästa utav alla vi såg enligt mig. Jag tycker att Emma Stone spelade riktigt bra. Jag tycker om filmupplägget och idën med att hon sitter och berättar sin historia genom att använda sin webkamera. Denna får klart godkänt och det är lätt film att kolla på som man inte behöver tänka så mycket på och därför var det bra att vi såg den på Lucia Movie Night.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Betyget då? ^^

2010-12-20 @ 13:12:01
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0