Annonser från BloggPartner

Whip It

Hej alla läsare!

Bliss är en tjej som lever i en småstad och som jobbar på ett matställe, men känner sig inte nöjd utan vill hitta någon mening med sitt liv. En natt provar hon på att vara med i ett rollerderby och hon älskar det och inser att hon har talang för det.

Jag har verkligen upptäckt hur bra Ellen Page är och då var jag tvungen att kolla in denna filmen som många har rekommenderat och den såg jag tillsammans med Tomas i helgen. Jag gillade den och den fick mig att må väldigt bra. Jag blev själv sugen på att testa ett sådant rollerderby och jag sögs in i historien. Jag vet ju själv hur det känns att försöka hitta en mening i sitt liv och att inte bara sitta och känna att man kastar bort tiden. Ellen Page övertygar som vanligt i sin roll och de andra skådisarna är också bra. Man ska verkligen satsa på att göra det som gör en lycklig och inte försöka göra andra lyckliga medan man själv lider.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Det låter bra. jag vill också se den.

2010-08-23 @ 14:03:55
URL: http://mochride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0