Annonser från BloggPartner

Topp 5 lista: Tomas favoriter

Hej alla läsare!♥

Söta Tomas har nu listat sina fem favoriter. Shutter Island, I love you, man, Get Smart, The Butterfly effect och The Number 23. Den enda som jag inte har sett utav dessa är I love you, man. Tomas kommer nog synas ganska mycket i min blogg framöver och jag ska få honom att kanske blogga lite också om film eller vad han vill ;) Vad tycker ni läsare om dessa filmer? Jag älskar Shutter Island och ska definitivt köpa den på blu-ray när jag kan. Jag ska nog se om några utav dessa också för att det var så länge sedan jag såg dem.





300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Shutter Island och Butterfly Effect är riktigt bra. Båda är femmor, och Shutter Island är nog en av mina favoriter med. Fast den skulle nog inte hamna på topp fem. Topp fem... fan, det är svårt det där. Kommer nog aldrig att lyckas få ihop en sådan. ;)



De andra tre filmerna han gillar bäst har jag inte sett. Men I Love You Man låter som en fett dålig komedi. >_<

2010-08-17 @ 22:31:56
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Frida

shutter island är grymmt bra!! i love you man är också bra tycker jag :)

2010-08-18 @ 01:37:01
Postat av: P.Sundin

Butterfly effect och Shutter Island är riktigt bra filmer. Number 23 har definitivt sin charm även fast det tar ett tag att svälja Jim Carrey i en sån roll:) Bra blogg du har!

2011-08-24 @ 20:22:20
URL: http://bluraytips.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0