Annonser från BloggPartner

Sjuksköterska

Hej alla läsare!

I filmen som vi ska spela in snart så finns det fem roller, och två utav dem rollerna är riktigt stora. Eftersom att det är mitt första seriösta projekt så ville jag inte blanda in alltför många roller i filmen. Jag ska faktiskt spela en utav de större statistrollerna som är en sjuksköterska som kommer att inleda filmen. Jag valde mig själv för att det är en roll som inte har en enda replik och jag vet hur jag vill ha anisktsuttrycken just under de scenerna som min roll kommer vara med i.

Om någon vecka så ska min sjuksköterskedräkt börja sys åt mig och den andra sjuksköterskan i filmen, så det ska bli riktigt spännande att ses hur jag kommer se ut i den. Så nu vet ni att ni kommer få se mig i filmen också. Som sagt så är det casting för huvudrollen imorgon och jag kommer att avslöja alla andra rollinnehavare ganska snart också.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0